Tagi

, , , , , , ,

W mojej głowie tylko niebieskości, błękity, denimy, ucho rejestruje ulotne spusty migawki i sygnały uruchomionych sekwencji fotoceli lamp.
Fotografa oko i obiektyw uchwytują gotowe kompozycje w odcieniach koloru niebieskiego, przelanych z drukowanych wcześniej inspiracji na kolekcję prezentowaną przez modelkę, a w efekcie – gotowy materiał zdjęciowy do promocji kampanii produktowej. Dziś kolejna dawka udanego projektu fotograficznego, który zrealizowałam we współpracy z natchnioną IMAGĄ.

Wstępnie ujęcia pierwszych sylwetek zaplanowałam na zewnątrz, wśród miejskich plenerów, jednak niesprzyjająca aura pokrzyżowała mi plany. Postanowiłam zrealizować sesję w studio.

Oto jak przebiegała praca na planie:

#01 okiem Agaty [moim]

#02 okiem Gabi

W związku z tym, że była to akcja poza harmonogramem, dosłownie w 100% ad hoc, postawiłam na mocne wizerunkowe wrażenie zestawiając ze sobą elementy sylwetki w odcieniach koloru niebieskiego jako total look. Trend aktualny, wciąż obecny, prezentowany na wybiegach, tutaj w odsłonie delikatnego minimalu bez przesycenia zbyt ciężką biżuterią i dodatkami.

W studio plan z przestronną cykloramą, mnóstwem jasnego, naturalnego światła, którego praktycznie nie musieliśmy wzmacniać, uzgadniam z Panią fotograf kadry, kompozycje, z modelką pozowanie, z make up artystą i stylistą włosów kolejne etapy wizażu oraz ewentualne edycje makijażu pod kątem nasycenia naturalu mocniejszym brzmieniem oka lub podkreśleniem kości policzkowych.

Gabi dzielnie nas backstage’owo fotografuje, przy planie asystuje Krzysztof, ja delikatnie poddenerwowana dopinam całość na ostatni guzik, klaps i ruszamy!

Efekt? Choć ocena nie należy do mnie – uważam, że jest to najlepsze rozpoczęcie sezonu fotografii wizerunkowej w 2014 r. w promocji produktu online przez ORSAY. Zapraszam do obejrzenia efektów sesji zdjęciowej przeze mnie nazwanej akcją denim:

Credits:
Production: IMAGA
Photographer: Grymuza
Set & photo assist: Krzysztof
MUA: Majka
Hair: Bartek Satora
Backstage: Gabi
Model: Anna G. /MYSKENA
Photo Shoot Manager: Agata S. Szyc
Client / źródło: ORSAY

