Tagi

, , , , , , , , , ,

Dużymi krokami nadchodzi czas, w którym podczas wieczornych kolacji, świętowania, otwierania prezentów, dzielenia się wspomnieniami, pożegnania mijającego i powitania Nowego Roku – będziemy delektować się magicznymi chwilami ze swoimi rodzinami, znajomymi, przyjaciółmi. Z myślą o swoich Klientkach ORSAY przygotował kampanię, która promuje zimową odsłonę kolekcji wieczorowej.

Sesja zdjęciowa odbyła się w luksusowym wrocławskim klubie, który udzielił swoich pomieszczeń jako tła do inscenizacji spotkań i przyjemnej zabawy. Dominowały wszechobecne floki, koronki, mieniące się żakardy, satynowe powierzchnie, oszczędna w formie biżuteria oraz modne czółenka idealnie dobrane do każdej kreacji. Do współpracy przy projekcie zaprosiłam agencje partnerskie, znaną z wcześniejszych sesji modelkę Weronikę / MILK oraz nową twarz w modelingu dla ORSAY: Joasię / SPOT. Od ostatniego projektu wizerunkowego dzielą nas zaledwie dwa tygodnie i efekty sesji zdjęciowej można już obserwować na stronie sklepu internetowego ORSAY.

Zapraszam do obejrzenia efektów sesji:
[od 30.10 prezentowanych na stronie ORSAY.pl]

ORSAY cocktail campaign Winter 2013

Credits:
Production: IMAGA
Photo
: Grymuza
Assist: Pamela Uszyńska
MUA: Magda Lewicka
Hair: Bartosz Satora
Model: Weronika / MILK
Model: Joanna / SPOT
Photo Shoot Manager: Agata Sobczak – Szyc
Client / źródło: ORSAY

Reklamy