Tagi

, , , ,

Wspólnie z Joanną (Agencja modeligowa SPOT Management) zorganizowałam
i przeprowadziłam pierwszą część castingu na fotomodelki do kampanii internetowych marki ORSAY. Mając na uwadze nadchodzący czas wyprzedaży oraz świątecznych okazji już teraz planuję wzmożenie ekipy modelek, które będą prezentować kolekcję. Dzień rozpoczęłam od wyboru kilku interesujących artykułów testowych oraz ustalenia przebiegu castingu. Przesłuchania kandydatek poleconych przez SPOT Management zajęły kilka godzin. Ciekawi Was jakie czynniki decydowały o wyborze kandydatek? Bardzo ważną rolę stanowią trzy kluczowe komponenty: doświadczenie w branży modelingowej / modowej, wymiary idealnie dopasowane do kolekcji oraz warunki kondycyjne, czyli pielęgnacja sportowa. Uzupełnieniem jest charyzma danej osoby, dzięki czemu komunikacja podczas sesji przebiega bez zakłóceń, a dodatkowo wpływa na kreatywne i elastyczne podejście do kwestii samego pozowania
i prezentacji produktu. Zbyt rzeczowo? Tak wygląda świat modelingu, z mojej strony dostarczam rzetelnej informacji, przed każdą sesją wprowadzam modelkę do pracy studyjnej i prezentuję krótki manual przygotowawczy. Dzięki niemu obie strony są zwarte i gotowe do pracy. Zyskuję dobre efekty na planie, w obiektywie i w samym rezultacie – w katalogu internetowym. Wkrótce pierwsza sesja z udziałem nowej twarzy od SPOT Management oraz nowy wpis na blogu. Do zobaczenia.

Reklamy